Inschrijven

Tijdens het schooljaar:

U mag gerust contact opnemen met ons secretariaat. Wij kijken dan samen verder af om een afspraak in te plannen.

Na de inschrijving wordt er dan samen met de school afgesproken wanneer de leerling start. De boeken en laptop worden beide door de school besteld en bezorgen we dan zo snel mogelijk aan de leerling. De eerste schooldag zal er een leerkracht de leerling welkom heten aan het secretariaat, nog een kleine rondleiding geven en dan introduceren aan de klas.

Inschrijvingen voor volgend schooljaar starten pas vanaf 21 maart 2022.

Tijdens de kerstvakantie:

Ons secretariaat is open op 27 december en 7 januari van 9.00 uur tot 12.00 uur en van 13.30 uur tot 16.30 uur. Op deze momenten is het mogelijk om in te schrijven. Indien mogelijk, gelieve op voorhand te bellen of mailen, zodat we ons kunnen voorbereiden ifv de geldende coronamaatregelen.

Info-avond 1ste graad:

Op 18 maart gaat onze info-avond voor de 1ste graad door. Naarmate deze datum dichterbij komt zal er meer info beschikbaar zijn over hoe deze avond zal kunnen plaatsvinden.

Wat breng je mee naar een inschrijfmoment?

- Je identiteitskaart

- Het laatste rapport

- De BASO-fiche (enkel voor leerlingen die uit het lager komen.

- Attesten ifv dyslexie, dyscalculie, ondersteuning,... (enkel indien van toepassing)

 

Enkel je identiteitskaart is nodig om de inschrijving te voltooien. De andere documenten helpen ons om de juiste beginsituatie in te schatten zodat we van de eerste keer een vlotte start kunnen nemen!

Boekenverkoop:

Bij een inschrijving voor volgend schooljaar worden alle boeken door de school besteld. Eind augustus gaat dan onze boekenverkoop door waar de leerlingen hun boeken en laptops komen halen. Eenmaal de precieze data en planning geweten zijn zal deze hier vermeld worden.